کریسمس مبارک
نوشته شده توسط : yasaman

                                           خوش اومدید

                                             . تازه جاییزه هم دارید.         

        .اول ار همه چند تا عکس درخت کریسمس نشونتون میدم.           

                                 

درخت کریسمس

خوب جشن تموم شد

.

.

.

.

شوخی کردم تازه اولشه

من عاشق این اهنگ هستم.

 

تو با منی حس میکنمت

همین جا رو به روی خودم

صدات و میشنوم همه جا

یا شاید من دیوونه شدم

اگه تو . تو اتاقم نیستی

چرا کنار تو میشینم اااااام

چرا دارم تو رو میبوسم

چرا دارم تو رو میبینم

من با تو ام عزیزم

اسم منو صدا کنننننننننن

می بینمت کنارم

میبوسمت نگام کن

میبینمت کنارم

من با تو ام عزیزم

اسم منو صدا کن

میبینمت کنارم

میبوسمت نگام کن

اگه تو  . تو اتاقم نیستییییییی

چرا هوای تو   .  تو خونست

چرا با تو حرف میزنم هر روز

نگو تو دلت من دیوونم

اگه تو تو اتاقم نیستی

گرا کنار تو میشینم ااااااااااااام

چرا دارم تو رو میبوسم

چرا دارم تو رو میبین اااااااااااااااام

من با توام عزیزم

اسم منو صداکن

میبینمت کنارم

میبوسمت نگام کن

میبینمت کنارم

من با توام عزیزم

اسم منو صدا کن

میبینمت کنارم

میبوسمت نگام کن

مممممممممممممممن با توام عزیززززززززززززم

میبینمت کنارم

میبوسمت نگام کن

 امیدوارم شما هم از این اهنگ خوشتون

  بیاد .

خوب حالا نوبت کادو های کریسمس هست.

کادو هاتون اینه که هر عکسی

یا اهنگی که دوست دارید تو نظرات تون بنویسید حتی تعداد عکس ها

و تعداد اهنگ هایی که می خواهید هم بنویسید .

موفق باشید.




:: بازدید از این مطلب : 1871
|
امتیاز مطلب : 180
|
تعداد امتیازدهندگان : 59
|
مجموع امتیاز : 59
تاریخ انتشار : 6 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست